Sonntag, 7. November 2010

Wird Ziit für en neue Blog!!

So wird äntlich wiedermal Ziit für en neue blog, han ja scho lang nüt meh gschriebe! Tuet mer leid daser so lang händ müsse warte. Es isch so viel los gsi die letscht ziit und den hani au nüm gwüsst was schriebe. ^^



Ich hoff es gaht euch allne guet?



Mir gahts eigentli tip top, abgseh devo das mer semäschter ändi hend und alles no muss fertig gmacht werde und Exams münd bestande si isch alles guet. Ja es git mängisch scho ziite woni dänkt han es wäri eifacher, aber das isches ned umbedingt, und glich bin ich jede Tag am gnüsse, wie kein andere.



Aber etz zum tollschte wo passiert isch a dem wucheänd!!! S Albun Recording und Stuff the Bus! Okey für all wos ned wüssed Hillsong Church het e Band, Hillsong United. Die mache ganz tolli worship musig, münder mal lose weners ned känned. Ufjedefall isch das Wucheänd live ufnahm gsi vom neue Album. Das isch es mega highlight und es isch eifach unbeschrieblich unglaublich! Will mir beziehigswies Ich Studäntin bin, vom Hillsong College, ghöts für eus dezue das mir hälfe tünd adem Abig.
Aber was isch den Suff the Bus?
In Sydney hets über 1,8 mio familienem wo sich keis richtigs wiehnachte chend leischte. Das heisstm kei Gschänkli, kei schnöni dekoration, keis Fäschtässe, keis Wiehnachte. Mit Stuff the Bus, tümmer Lüt ermuetige wo sich all das chend leischte, zhälfe. Lüt chend cho mit Gschänkli und mit non Perishable food (wie Spaghetti, Riis und Ässe wo ned vergaht). Das chends den zu eus bringe und churz vor Wiehnacht gönd mir den die Gschänk go verteile. Sitem letschte Wucheänd hämmer scho 2 Büs gfüllt!! das isch meh als letscht Jahr. Ich freu mich scho, weni derf mitgah zum die Gschänk verteile! Das wird ganz speziell und schön anderne Lüt e freud zbereite. Da wird mer wieder einisch meh bewusst, wie vieles so sälbscht verstänglich isch und wie viel ich doch han!

Danke das ihr min Blog witerhin läsed. Tuet mer leid dases so lang gange isch...

Hebed sorg und bhüet eu Gott

Much Love Cristina

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen