Dienstag, 21. September 2010

Wieder einisch meh us Oz!

Wunderschöns Wätter hämmer gha am Wucehänd. Ich bin glaub sogar chli brun worde;-) Mir hend am Samschtig Big Exo Day gha. Das isch so en Event für Jugentlichi. Es isch inre riesig grosse Areal gsi mit verschiedene Pärk. Es het Skatershows, Motocrossshows,Kytesurfshows und no vieli anderi Shows gha. Zudem hets no chlini Konzert gha, vo Hip Hop bis zu Hard Rock. Den verschiedeni Ständ vo Organisatione. Zum Biespiel über Hunger, Armuet, Mänschehandel, Wassermangel etc.. Ich han am Morge ghulfe bi all dene Ständ und nocher am Nomittag eifach glueget das d’Jugendlichi alli Regle schön ihaltet bidene Pärk.
Am Abig hets den im grosse Stadium einigi Band’s gha wo gschpielt hend und nocher het no d’Band vo eusere Church (Hillsong United) gschpielt. Es isch eifach massiv gsi, fascht sganze Stadium isch voll gsi und all die Jugentliche, eifch genial. Den hets no e churzi predigt gha, und eusi Band het den wieder gschpielt. Es isch en fenomenale Abig gsi eifach under freiem Himmel hämmer gworshiped.
Am schluss hämmer den en hufe gha zum ufrume, aber das isch okey gsi, es isch s’wert gsi für de Tag. Und ich glaub vieli Jugentlichi hend freud gha, das so öpis organisiert wird jedes Jahr. Ich glaub es isch jedesmal immer sehr erfogrich! Ja wer weiss, vielicht bini nächscht Jahr au wieder debi! ;-)
Suscht gahts mer guet, ich bin chli chrank gsi die letscht Wuche. Am Sunntig und geschter hani meh oder weniger nur gschlafe und das wortwörtlich. Ich weiss au ned was los gsi isch, ich bin eifach total müed gsi und han de ganz lieb Tag im Bettli verbracht. =)
Momentan bini viel am studiere, es git so viel wo ich erläb, wo ich ghör, wo ich mach, mänglisch isches no schwierig zum alles verarbeite. Aber au nach wie vor bin ich überzügt das ich am richtige Ort bin und ich bin parat für alles was no uf mich zuechunt. Jede Tag isch anderscht und jede Tag bringt so viel verschiednigs. Mängisch freui mi eifach nur no uf mis Bettli und mängisch chani de nächscht Tag chum erwarte. Aber am beschte chani mini Gedanke sortiere, weni in Park gahn go jogge mit Musig ide Ohre und eifach ränne oder schnäll laufe je nach dem! ;-) weni ellei bin die rueh und eifach weiss, ich chan vor Gott cho so wieni gad bin. Chan mini sorge und gedanke und alles was gad suscht so i mich umeschwirrt ablege und druf vertroue das er alles im griff hät. Und das het er au. Keis Gebät isch bis etz unerhört blibe. Es staht im Psalm 91,15 und wer zu mir rüeft, dem wird ich antwort geh. Und das isch wücki so und ich glaub das ich etz da in Australie bin, isch de beschti bewies defür das Gott mini Gebät erhört und mir de Wäg zeigt. Wie oft hani de Traum eifach ufzite gleit will ich gwüsst han es isch eifach ned dra. Will ich gwüsst ha netz isch das wichtiger und das… Nie het ich dänkt das Gott uf min Traum so rücksicht nimmt und das möglich macht das ich da hi chan cho, die wahrschindli bescht Bibelschuel chan bsueche und eifach so viel derf lerne und erfahre. So viel sache wo unmöglich sind, sind für Gott eifach en klaks und ich weiss das alles mir zum beschte dient, wen ich Gott vertrou. Ich bin so gsägnet mit so vielem guet, wo er mir is Läbe bracht het. Wie Familie wo mir ghulfe händ, das zermögliche, da zsi. Fründe woni weiss egal wo ich bin und wie wiit mer vonenad entfernt sind, sie blibed fürs Läbe. Ich bäte das jede wo de Blog liesst, das derf erfahre wo ich erfahre, eifach Freud, Glück, Friede au wens mal turbulänt wird. Debi musch du ned mal das mache wo ich mach, oder so sie wie ich, eifach nur Gott vertraue. Viellicht tönt das komisch oder verruckt, aber das chamer nur usegfinde wen mers mal usprobiert. Was au immer chunt, es isch immer eine da wo nur druf wartet zum hälfe.
Hebed e gueti Ziit,


bhüet eu Gott

Much love Cristina

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen