Montag, 13. September 2010

Eifach Gedanke

Ich lig gad i mim Bettli eich viel zfrüeh zum müed si ;-). Mini zimmer mitbewohnerin d Brei, isch ide Stube spielt Klavier und verzaubert de Rum mit ihrer wunderschön Stimm. Sie übet für en solo Uftritt. Ich liebs wen sie spielt und singt, es beruigt mich und hilft mer mini Gedanke z Sortiere. Weredem luegi chli im Internet umenand.
iheart.org
waterforwater.com.au
compassion.ch
Hilfsorganisatione, wo versueched uf Nöt vode Mänsche ufmerksahm zmache. Wo öpis wend mache und Lüt motiviered zum hälfe.
Ich frög mich was isches was ich chan mache. Wo chan ich min bitrag leischte? Was chönd mini beide Händ tue. Meischtens, wen ich Bilder gsehn vo armuet, vorallem ide 3 Wält Länder, wünscht ich chent mich sofort det hi bime und gad vor Ort hälfe. Es wer es riese privileg ganz praktisch öpis zmache. Nur für ein Tag, emene Chind wo so guet wie nüt het, es lächle is Gsicht s'zaubere. Keis Gäld uf dere Wält chent mer so e freud bereite als so öpis z'gseh. uf de iheart.org site hets uf de rächte site en clip, es isch de zweiti. Wen du mal zit häsch luegs der doch a. Es het mer wieder einisch meh bewusst gmacht, was mer chend bewürke. Ja mir chend öpis tue, wen mer eusi Auge uf mached und idie Wält lueged. Jede einzelni wo öpis macht, bewürkt öpis. Vieli Mänsche hend scho en underschied chöne mache, und wämer de richtige Chef hät isch sowiso nüt unmöglich! ;-)

Hebed e gueti Wuche, bhüet eu Gott

Cristina

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen