Samstag, 11. September 2010

So mini liebe! lang isches wieder her, sit ich en blog gschriebe han. ich hoff es gaht euch guet. Mir gahts nachwie vor super da. Jede Tag isch anderscht, jede Tag ischen entscheid. Entweder er wird super oder er wird weniger super. Aber mer chan sich a jedem neue Tag entscheide, das de Tag guet wird, einzigartig und anderscht als de vortag. Es lieht ellei ide entscheidig. Jede Tag isch guet, will jede Tag vo Gott gschaffe isch. Ich bins gad wieder mal am lerne mich jede Tag gad weni ufwach, mich zentscheide, das de Tag guet wird. Ich han alle grund zum mich freue, unabhängig vo mine Gfühl. Ich möcht mich ned vo mine Gfühl oder Emotione beiflusse la, will die sich oftmal tüsche chend. Ich han alle grund zum dankbar si, will ich alles han wo ich bruch. Jede Tag isch guet, es chunt eifach druf a wie mer sich entschedet. Sit ich agfange han, bewusst jede Tag ufzstah und mich zentscheide das de Tag guet wird, will Gott de Tag gmacht het, isch jede Tag anderscht. Ich freu mich, er bringt so viel optione, möglichkeite, gspröch, erläbnis, erinnerige für spöteri ziite und viel meh... Wer weiss mem mer begägned, wen mer mi bewusst offne Auge dur d Wält laufed. Wer weiss was mer gsend, wen mer bewusst mal ahaltet und die wunder schön Schöpfig alueged. D Luft um eus ume iatmet und eifach für en Momänt schnufed und tüf Luft holed. Was würdemer alles nöd verpasse, wen mer jede Tag bewusst läbed. Ich möcht jede Tag anderscht erläbe, und debi chunts ned druf a was mer mached, was mer schaffed, was mer tünd, sondern wie mer eus entscheided. Jede Tag isch guet.

Drum wünsch ich euch ganz en schöne Tag, was au immer ihr mached, woner sind, wiener eu fühled, ich wünsch eu eifach en guete Tag!

Bis gli, bhüet eu Gott

Cristina

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen